jeudi 17 juin 2010

Heavy load

Ian and I managed to load and unload the latest purchase - an old 5 in 1 woodworking machine (planer, thicknesser, morticer, saw, spindle moulder). I think it beat the rayburn for weight - probably it's about 550kgs. It's looking like one of the garages at Pont de la Taule may become a woodworking shop!

Ian et moi ont réussi de charger et décharger ma dernière achète - une vielle machine à bois combinée. Elle est plus lourd que le Rayburn (pôele en masse) - peut-être 550kgs. Je pense que une des garages à Pont de la Taule va devenir un atelier de menusierie!
The weather is still wet and cold (no end in sight) but it's good for the grass/hay.

Les temps encore pénible mais c'est bon pour le foin.
Like Penny at Pissou I've got some elderflower champagne on the go...ready for bottling tomorrow.

Comme Penny à Pissou j'ai des champagne de fleur de sureau en fermentation...je vais la mettre en bouteille demain.

Aucun commentaire :